Serviciul MobileSignature

Serviciul MobileSignature

Descriere
Serviciul dat permite autentificarea în spaţiul virtual pentru probarea identităţii cu ajutorul telefonului mobil, aplicarea semnăturii digitale prin intermediul serviciului „Semnătură mobilă” şi verificarea acesteia.


Serviciul Mobile Signature oferă prestatorului de servicii electronice şi clienţilor săi următoarele facilităţi:

  • 1.acces la registrul împuternicirilor de reprezentare a persoanei juridice de către persoana fizică (cetăţean),
  • 2.verificarea semnăturii digitale, aplicată prin intermediul serviciului „Semnătură mobilă”,
  • 3.verificarea mărcii temporale,
  • 4.validarea lanţului de certificare.

 


Serviciul „Semnătură mobilă” utilizează certificatul digital cu efect juridic, emis de CTS, ce permite crearea semnăturii digitale cu efect juridic, conform legislației în vigoare. Semnătura digitală cu efect juridic este echivalentă cu semnătura olografă pe suport de hârtie, conform legii. Aceasta asigură identitatea autorului, autenticitatea și integritatea documentelor și a mesajelor semnate.

Beneficiari
Prestatorii de servicii electronice (autorități publice, instituții de stat, organizații private, persoane fizice).


Domenii de utilizare
 Serviciul „MobileSignature” este utilizat pentru:
Implementarea utilizării semnăturii digitale cu efect juridic în cadrul sistemelor informatice. Acest fapt poate fi asigurat fără a necesita elaborarea, acreditarea și implementarea soluțiilor proprii pentru aplicarea și verificarea semnăturii digitale pe partea de server de aplicație.


Serviciul include

  • Conectarea la serviciu;
  • Accesarea serviciului din rețeaua de transport date a autorităților administrației publice;
  • Conexiune VPN pentru accesarea serviciului din rețeaua Internet;
  • Suport în utilizarea serviciului și gestiunea incidentelor, conform nivelului agreat.


Nivelul serviciilor

Nr.IndicatorNivel
1Monitorizare serviciu24x24, 7 zile pe săptămână.
2Disponibilitate serviciu99,8% lunar. CTS își rezervă dreptul de a efectua activități de mentenanță în zilele ne lucrătoare şi în intervalul de timp 18:00 – 07:00 în zilele lucrătoare. Această perioadă nu este luată în calcul la măsurarea nivelului de disponibilitate.
3Suport și soluționare incidente08:00 – 17:00, în zilele lucrătoare.
4
Raportare nivel serviciu
Raportare privind nivelul de disponibilitate al serviciului la solicitare Beneficiarului, după posibilităţile Prestatorului.



Ordinea de prestare a serviciilor
Serviciul MobileSignature este oferit în bază de contract.  După semnarea contractului, beneficiarului i se transmit rechizitele de accesare a serviciului.

 


Suport în utilizarea serviciilor
Informații adiționale, precum și suport în utilizarea serviciului pot fi obținute apelând la Serviciul Suport Clienți. La plasarea solicitărilor de suport, este necesar a indica codul serviciului ca fiind „PKI_SRV”.


Preţ  servicii
Pentru a obține o ofertă de preț, rugăm să contactați Serviciul Suport Clienți.

10033

Feedback