Servicii de colocare a echipamentului Beneficiarului

Servicii de colocare a echipamentului Beneficiarului

Descriere
Serviciul este destinat pentru Autorități publice, instituții de stat, întreprinderi din sectorul real. CTS oferă spaţiul şi condiţii speciale în incinta Centrului de Date al CTS pentru găzduirea echipamentelor TI. Serviciul are la bază o infrastructură de Data Centru de ultimă generație, bazată pe tehnologii performante. Infrastructura are integrat un nivel înalt de fiabilitate, scalabilitate și securitate. Data Centrul  Î.S. “Centrul de telecomunicaţii speciale”  este creat pentru a oferi un mediu sigur şi de înaltă clasă pentru găzduirea aplicaţiilor, serverelor şi echipamentelor de telecomunicaţii ale autorităţilor administraţiei publice. Servicii de colocare pot fi folosite pentru a furniza servicii web, pentru a proteja informaţiile critice, pentru back-up de date, ori ca site principal pentru sistemele de telecomunicaţii ale autorităţilor administraţiei publice. Această infrastructură poate fi folosită într-un mod flexibil şi scalabil, care se poate schimba odată cu schimbarea cerinţelor.


Serviciile de colocare pentru echipamente TI permit beneficiarilor să primească condiţii speciale pentru găzduirea echipamentelor TI ale sale.


Beneficiari
Autorități publice, instituții de stat, întreprinderi din sectorul real.


Domenii de utilizare
 Serviciile de colocare pentru medii virtualizate sunt utilizate pentru:

  • Amplasarea echipametelor TI cu respectarea condiţiilor speciale;
  • Organizarea mediilor de dezvoltare sau de testare în cadrul proiectelor de implementare a sistemelor informatice;
  • Asigurarea platformei de restabilire pentru sistemele informatice cheie ale beneficiarului;


Serviciul include

  • Alimentare cu energie electrica.din 4 surse de alimentare independente;
  • Sistemele de climatizare si conditionare la cel mai înalt nivel (tempearatura şi umeditate a aerului constantă)
  • Sistemele de detectare si stingere a incendiilor
  • Pardoseala tehnică
  • Protecţie seismică
  • Securitate fizică
  • Securitatea informaţională
  • Centru de management
  • Suport tehnic la distanţă
  • Cabinete (Rack) si cablare structurată
  • Conectivitate


Nivelul serviciilor

Nr.IndicatorNivel
1Monitorizare serviciu24x24, 7 zile pe săptămână.
2Disponibilitate serviciu99,8% lunar. CTS își rezervă dreptul de a efectua activități de mentenanță în zilele ne lucrătoare şi în intervalul de timp 18:00 – 07:00 în zilele lucrătoare. Această perioadă nu este luată în calcul la măsurarea nivelului de disponibilitate.
3Suport și soluționare incidente08:00 – 17:00, în zilele lucrătoare.
4
Raportare nivel serviciu
Raportare privind nivelul de disponibilitate al serviciului la solicitare Beneficiarului, după posibilităţile Prestatorului.



Ordinea de prestare a serviciilor
Serviciile de colocare sunt oferite în bază de contract. Anexă la contract este Acordul privind nivelul serviciilor.

 


Suport în utilizarea serviciilor
Informații adiționale, precum și suport în utilizarea serviciilor de colocare pot fi obținute apelând la Serviciul Suport Clienți. La plasarea solicitărilor de suport, este necesar a indica codul serviciului ca fiind ”Colocare”.


Preţ  servicii
Pentru a obține o ofertă de preț, rugăm să contactați serviciul Vînzări.

8306

Feedback